roar mig

vad heter du? Daniella Drab.
mellannamn då? Vet inte.
vart bor du? Danderyd.
trivs du där? Jadå.
brukar du läsa horoskop? Det händer.
har du körkort? Nej.
äger du några converseskor? I vår gör jag.
favoritdjur? Elefant.
vad spenderar du dina pengar på? Mest mat & krimskrams tror jag.
festar du? Jadå.
brukar du bli för full?  Nej.
antal kuddar i sängen? Runt sex.
mc donald's eller burger king? Donken fan.
äger du ett busskort? Jadå.
dricker du blå, grön eller röd mjölk? Vit.
har du haft sex idag? Nej.
vad såg du senast på tv? VM final i bandy.
hur svarar du i mobilen? ''Hallå, vem är det?"
vem ringde dig senast? Sophie.
vad sa den som ringde? Frågade vad jag ville.
antal timmar sömn inatt? 9 kanske?
sov du ensam? Japp.

SENASTE PERSON SOM
sov i din säng:
 Jag.
såg dig gråta: Cornelia tror jag.
fick dig att gråta: Han.
du delade en drink med: Vet inte.
du gick på bio med: Det var nog Ebba Sonya och Sophie - I taket lyser stjärnorna
du gick på stan med: Lovisa tror jag.
skällde på dig: Mamma typ.
skickade ett e-mail till dig: Facebook.

SAKER
tar du droger?
 Nej.
vem är din bästa vän? Cornelia Tristen & Sophie Cloarec.
vad är du mest rädd för? Att bli sårad.
vilka kläder sover du i? "Siden kalsonger" och stooor t-shirt.
vart vill du gifta dig? Sverige antar jag.
vad hatar du verkligen? Falska personer.
har du varit kär? Ja...
kör du? Beror på vad som menas.
har du ett jobb? Nej.
gillar du att ha folk omkring dig? Jag är sällskapssjuk.

DE SENASTE 48 TIMMARNA
gråtit?
Ja.
köpt någonting? Ja, godis.
varit sjuk? Nej, eller förskyld.
sagt "jag älskar dig? Japp.
velat säga till några att du älskar dem? A.
träffat nån ny person? Yesyes.
saknat någon? Om jag har gjort.
kramat någon? Jadå.
kysst någon? Nej.

JUST NU
är du kär i:
 Ja.
bästa: C & A.
sämsta: Han.
roligaste: Aby.
tråkigaste: Dom flesta.
galnaste: Aby.
sötaste: Haha Aby igen.


Haha , observera att jag chattar med Aby.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0