/ sabina, ( texten är i vitt, markera för att läsa!)

okej, della. verkligen stora förlåt nu, jag har två saker att be om ursäkt om, att jag loggade in på din pea & tog bort din sida, och det som hände igår. men gumman, jag vill att du ska veta att du är mitt allt, min favorit. jag menar det verkligen, jag vill inte förlora dej. men det händer så mkt nu så jag vet inte vad jag gör. men jag kan inte leva utan dej, du är min luft, min syster, min andra halva, allt ! tänk hur vi träffades, vi var fiender då, men nu, nu är vi som mest tightaste. undefär iallafall. men jagn vill inte leva mitt liv utan dej älskling. jag kan inte klara dagen utan dej, utandej vid min sida känns allt tomt. och ajg finns här, berädd att kyssna på varenda ord du kommer säga. glöm inte att du kan ringa mej, när som helst, även fast det är mitt i natten så svarar jag. jag älskar dej della, ngt stort & obeskrivligt. och vi har inte alls kännt varandra läänge, men ändå så känns det som om det vart vi i en evighet, men det ska väl blir en evighet? tillochmed längre än en evighet? varje gång jag hör din röst, blir jag så glad. verkligen super glad. och della, glöm aldrig att du är allt för mej, allt jagh behöver, allt jag lever för, allt jag alltid kommer leva för. jag kommer stötta dej, varje gång du mår dåligt. älskling, du är som min alldeles egna lillasyrra, vilket du är. men jag vet att vi itne hunnit få några minnen en. men det ska bli super många, jag äslakr dej gumman, föralltid. jag vet inte vad jag skulle gjort om du inte fanns. för du får mej att orka, du får mej att tro att det finns ett lyckligt slut. du får mej att känna mej som bäst. jag kanske tjatar, emn det är bara för att få dej att fatta att jag älskar dej enormt. du är det finaste jag vet gumman, det absolut finaste jag har. det mest värde fulla. du är min luft della. jag älskar dej lillasyrra. / från din alldeles egna storasyrra sabina.


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0