tis f-96

Tjejer, seriöst, jag är så otroligt glad över att jag började i erat lag. Ni, allihopa även ni som jag inte umgås med så mycket, har blivit en stor del av mitt hjärta. Utan er så skulle jag verkligen inte vara den jag är idag! Alla träningar med er är underbara! Cuper, läger, matcher & ndra aktiviteter, seriöst. Alltid om man mår dåligt kan man komma till någon av er. I början hade jag ingen kompis i laget, men direkt så fick jag en.
Sofia, Maja, Jossan, Emelie H, Olivia, Carro, Bella, Mimi, Issa, Ida, Disa, Emelie S, Greta, Dotti, Emma, Magda, Axelia, Hedda, Johanna, Johanna, Carin, Alva, Annika, Malin, Nathalie, Sara, Klara - Ett annat ord för livsglädje.

Jag älskar er, tis f-96, högre än himlen.

update: carro & olivia är med nu (;


Kommentarer
Postat av: caroline

jag saknar er så mycket tis ! :(

älskar dig della!

2009-03-13 @ 09:10:21
URL: http://caroliine.blogg.se/
Postat av: maja

jag älskar dig della, du betyder gumman <3

2009-03-13 @ 15:10:35
URL: http://majaramstrm.blogg.se/
Postat av: jossan

älskar dig della :) du glömde carro .. :P <3

2009-03-13 @ 16:40:53
Postat av: Anonym

hallå jag då?:'( //olivia:(

2009-03-13 @ 22:07:50
Postat av: della

omg , jag glömde carro & olivia, feeeeeeeet pinsamt! :'(

2009-03-14 @ 11:04:31
URL: http://drqb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0