visste du att...

-  jag har spelat fotboll sedan jag var fem år, först i DSK men förra året bytte jag till FC Djursholm.
-  jag har bara varit riktigt kär en gång (och är det forrtfarande)
-  jag inte kan via mig för killar utan smink (släkt räknas bort)
-  jag har väldigt lätt att bli kär, fast det brukar inte vara sålänge
-  jag älskar att lyssna på musik
-  jag sover med mobilen i handen
-  jag kan inte hålla det städat i mitt rum, hur mycket jag än städar är det fortfarande stökigt när jag är klar
-  jag är mörkrädd & har cellskräck
-  jag är laktosintollerant fast dricker / äter mjölkprodukter dagligen
-  min garderob är förliten, även fast den tar upp en hel vägg typ
-  jag har gått på gympa under tiden som jag var 4-12 år
-  min lärare tycker jag är dum i huvet ?


Haha , mer finns , skriver lite en annan gång!


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0