<3

Hej bloggen, nu sitter jag och äter godis och kollar på teve.

Vi åkte som sagt till skarpäng för att stå i cefeterian. Men det var så många som jobbade och så få som hanlade så några åkte hem. Dotti följde med hem till oss. Vi satte upp studsmattan, hoppade lite, spelade match mot min bror, åt popcorn, gungde, var vid bryggan och lite sånnt. Mysfaktor, ja.
Runt åtta kom hennes pappa, han satt och pratade lite med mina föräldrar medans vi spelade match mot gabbe. Vi är bäst som vinner båda gångerna! Eller hur Dotti?

Nu sitter jag och äter godis och kollar på teve. Ska snart göra mig iordning för kvällen eftersom jag spelar klockan åtta imorgon typ. Gud vad inte kul det ska bli. Eller jo, att spela men att gå upp så tidigt..


Hihi Dotti.

Kommentarer
Postat av: llyl @

haha dotti är min barndoms bästis :D (bästis)

mohaha ! fett knas juu ... :D haha sötnos.

2009-05-02 @ 14:38:18
Postat av: Anonym

haha såklart vi var bäst della ;D

och du spelade skitbra nu på cupen älskar dig <3

2009-05-03 @ 17:01:03

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0