4-1 till tis i finalen..

... fast till fel Tis.

I semin mötte vi Hässelby (var det så?) och vann med 2-1. Gjorde snyggaste assisten (?) till andra och avgörande målet (hihi, lite stolt). Sedn var det final mot Tis 95 som vann Mitt i cupen i år, alltså Stockholms bästa 95 lag. Och i den matchen blev det som sagt 4-1 till dom. Men vi kämpade på bra endå, eller hur tjejer? :)

Nu sitter jag hemma och är dunder trött. Men ska snart iväg.. igen.. till ip (va där och dömde tidigare)för att FCD möter Täby, där Sofia spelar. Så jag ska kolla på den matchen.


hih mina fötter.

Kommentarer
Postat av: Maja

Riktigt schteekig kombination du fick till där med ballerina skor och Innebandystrumpor :D

2009-05-03 @ 20:50:37
Postat av: sofia

faan va typist dej della, du har faan alltid ballerinaskorna på dej XD

2009-05-05 @ 17:53:53

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0