Hissar & Dissar.

Ja, orkar inte kriva om dagen, så jag Hissar & Dissar istället.

Dissar listan:

Tuggummi, eller ja, sjävla tuggummit är det väl inget fel på, rättare sagt: Jag Älskar Att Tugga Tuggummi. Men när folk sätter ett tuggummi under bänken, på stolen, på sätet i bussen/tbana osv. Hur kul är det lixom att komma hem och märka att man har ett tuggummi fast på rummpan? Så sjukt äckligt. Svenska folket, det finns faktiskt papperskorgar!

Hissar listan:

Stenar,
nu tycker ni säkert att jag är så sjukt konstig, men när du går till bussen eller bara går så  hittar du en sten på marken som du går runt och sprakar på stenen som du hittade på gatan. Ja, så brukar jag roa mig i alla fall..

Ja , blev inte så mycket, men jag tänkte på en otroligt massa saker på vägen hem men allt är borta.

Behöver hjälp, ska på hippie fest, och vad ska man ha på sig? Hjälp mig snabbt, pussar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

peacemärken, hippieband, färgglatt (hippie var ju på 80talet då det var "flowerpower")

:)

2009-05-20 @ 08:15:02
Postat av: Anonym

du har tagit diss & hiss från elinanimmer.blogg.se :O

2009-05-20 @ 16:58:40
Postat av: batanskatan

haha della du ska väl spraya, nu har ja bestämt mej va ja ska ha på hippie festen du får se ikväll! :)

Puss B'

2009-05-21 @ 14:06:47
URL: http://blondb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0