Innebandydag!

Ja, innebndy dag har det verkligen blivit för min del idag.

Vaknade vid sju och tjugo i åtta kom Disa till mig, sen åkte vi tillsammans till Gribbylundsgården eller något sånt. Där spelade vi vår första match och utklassade Tyresö Trollbäckens 95or med 7-0. Sedan var det lite paus och efter det mötte vi Rotebro där vi också vann fast med 1-2. Sedan åkte typ alla (?) till Skarpäng där en annan match fast i 96 serien precis skulle strta. Jag kommer typ inte ihåg hur det gick. Men dom vann iaf sin semifinal. Vi (965 serien) spelar semi imrn.

Sitta i sekreteriatet och stå i kafeterian har jag också hunnit med.

Nu sitter jag hemma. Det är båtklubbsfest nere på båtklubben vid mig och mina föräldrar är där, FF, hah driver om kommer nog snart med tanke på att vi ska upp och spela match tidigt imorgon igen. Eller inte vi men jag.


Hinderbana i Gribby som vi körde uppvärming på. ;)


Livsglädje med ett annat ord.




Ska nog lägga mig snart. Pussar.

Kommentarer
Postat av: llyl @

2009-05-04 @ 14:56:49

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0