Kommentar.

Anonym om Mobbning.:
Jag kanske är "töntig" men jag börjar gråta av sånt här. Tycker den visar exakt hur man kan känna. Och sen vad ett "hej" kan göra.


Hej du, jag kan säja dig att jag är precis likadan. Det är hemskt att veta att folk blir mobbade. Jag kan inte direkt säja att jag alltid har vart så jätte snäll mot "utstötta". Men jag Hatar rent ut sagt att se när det går någon helt ensam på skolgården. Det du säjer att ett "Hej." kan göra så mycket. Jag håller med dig. En liten kille som jag känner som går i ettan - tvåan något. När han precis hade börjat skolan frågade jag honom hur det var, oh han svarade att ingen ville leka med honom. Han är livlig, men jag som har tränat killar i hanns ålder vet att alla killar är så i den åldern.

Det finns olika typer av mobbning eller vad man ska säja, men den värsta är nog endå att frysa ut någon.

Att mobbning ska börja så tidigt, redan på dagis i vissa fall. Att inte lärarna ser och gör något åt det. Det är nog bara vi elever som ser mobbningen. Så ta tag i det, sluta mobba. Man mår inte bra utav att mobba, man gör faktiskt inte det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du har nt precis varit snäll mot folk du heller

2009-05-12 @ 12:54:10
Postat av: Anonym

håller med, är inte snäll mot andra men jag försöker bättra mig

2009-05-12 @ 15:05:06
Postat av: Anonym

men gud din jävla anonyma jävel, sitter och skriver - men du är så feg att du inte ens vågar skriva med ditt namn, jag lovar, della vet säkert vem du är, hon kan säkert din ip och ser dig sitter pch trycker bakom tangentbordet, hon skrev ju det, att hon inte heller varit speciellt snäll mot alla "utstötta" läs innan du skriver okej? Jävla tönt, har du något dumt och skriva så kan du fan lika gärna dra elr skriva ditt namn!

2009-05-12 @ 15:43:36
Postat av: Anonym

men jag tkr själv att della är jättesnäll och hon har inte gjort mig ett jävla piss, om hon har gjort det mot dig, så säg till henne så får ni lösa det, men della är snäll mot alla som är snälla mot henne, så då har du kanske gjort något något elakt mot henne? Själv tkr jag du verkar skit feg.. -.-'

2009-05-12 @ 15:46:12
Postat av: Anonym

hahaha du har snott hela från desireenilsson.blogg.se



FAAAIL!?

2009-05-16 @ 11:59:53

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0