Linser!

Idag fick jag linser! Ska nog beställa färglinser, men vilken färg? Hjälp mig!

Och som jag trodde så kom jag försent till skolan, men bussen va faktiskt sen!

Men efter skoln åkte jag somsagt till mörby och gick till optikern, var väl klar där vid kanske fyra tiden och då åkte jag upp till Danderyds Sjukhus och gick till mörby station sen tog jag tåget till någon stans fär Fille bor i alla fall.
Sen tog vi bussen till Aby. Massa gjode vi. Hah.


Min älskling fuck off vad jag älskar dig! (asso fotöljen, hihi)


Haha jag och Aby. jag sitter och nyper honom under armen för att han ska flytta sig från min fotölj.


Jag.

Bilder tagna från Andrea den gullungen.

Och för er som tror att ni kan göra vad ni vill med mig och sen komma och säja förlåt, synd för er, men jag fungerar inte så. Jag tror du vet vem du är.

Mer inlägg i kväll blir det, prommise!


Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0