Mr. Woodcock.

Godmorgon, har precis kollat klart på Mr. Woodcock.

Idag skulle jag åkt till Grönan egentligten med typ lite folk, men jag har fotbollsfotto klocn tre (?). Inann det ka jag inte göra så mycket. Städa gaderoben ska jag nog försöka hinna med, och laga plättar tjock som jag är.

Bilder:


Jag älskar mina skor!

Så jävla söt!

Inte så bra bild... men honom kramade jag :D





Efter det att jag hade kramat Erik.
det blev inga jätte bra bilder direkt. Men dom här får duga.

Och svaren från frågestunden kommer inom kort att läggas in :)

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0