Nyklippt gräs.

När jag gick hem från bussen idag blev jag tårögd, en verklig sommarkänsla var det att känna doften av nyklippt gräs, fast det var inte för att det var en sommar känsla som jag blev tårögd, jag är gräs allergisk.. såklart.

Skolan idag var väl lite chill sådär, vad är det jag säjer? Verkligen inte. Hade spanska prov. Usch. Men det gick faktiskt riktigt bra för min del, om jag ska vara ärlig.

Efter skolan åkte jag, Beata, Ebba och Sofia till mörby där vi köpte present till Sofia, ja hon var inte med oss just då. Sen satt vi och åt lite på Taco Bar. Hotcheese och nachochiås som vanligt.

Nu sitter jag och dricker Loka. My favourite.

Mitt internät segar, ska på fotboll, skriver mer sen :)

Tänkte ladda upp bild men det går inte -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du MAGPEARCING?

2009-05-21 @ 19:11:04
Postat av: batanskatan

hahahh, della haru nått att säga? ;PP

2009-05-22 @ 21:14:12
URL: http://blondb.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0