Semifinal..

.. i Melodifestivalen. Får se hur det går för Sverige.

Kvällen har tillbringats på Djursholms IP i kafeterian. Men jag tog en massa bilder som ni kommer få se sen.

Efter skolan åkte jag till mörby, träffade en massa gick till optikern med Sophie, träffade fler, åkte hem. En lite kort sammanfattning.

Just because I like this.




Och för er som inte vet vad detta är kan jag säja er att det är världens godaste godis som finns på IP kostar typ 3 kronor och jag går alltid och äter på sånna. :D

Nu blir det melodifestivalen och chai latte för mig.

FRÅGESTUND FORTFARANDE ÖPPEN PASSA PÅ ATT FRÅGA!

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0