Skolaskolaskola.

Hej sötnos,
sitter i skolan just nu, skriver saga, men har en otrolig idée torka och vet verkligen inte vad jag ska skriva om.

Idag har det inte hänt så mycket. Hade jätte svårt att sätta i min ena lins i morse vilket gjorde att jag missade bussen. Men min älskade mamma kunde skjutsa mig vilket jag är glad över.

Efter skolan ska jag till mörby och sen vidare till täby för att träffa sofia. Men jag har slut på pengar på mobilen och mina gratis sms är slut! Jag dör snart.

Gud vad tråkigt det här inlägget blir, inga bilder, ska försöka hitta någon kul på datan.


Gumman jag älskar dig.

Men nu kommer lärare, puss.

Kommentarer
Postat av: Dotti <3

älskar din blogg dellllls <3

2009-05-06 @ 19:31:30
Postat av: Linnea

Sv: Haha gör du de? Jag tycker jag är hel konstig som gör de, kanske finns deflera x)

2009-05-06 @ 21:42:55
URL: http://bberglund.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0