Söndag.

Kommer ni ihåg när ni var små och åkte iväg under kvällen för att köpa Mc Doland's till middag för att sedan ta med hem och äta hemma? Exakt så gjorde vi idag, eller vi åkte inte bara iväg för att köp mat utan för att lämna tillbaka min kamera.

Blogg.se hade damp imorse så det gick inte att publicera inlägg eller spara design, tyvärr.

Men idag har jag i alla fall spelat match, mt Lidingö på Lidingö. 1-1 blev resultatet och jag spelade ganska bra. Men i lsutet av första halvlek så blev våran målvakt skadad. Det var någonting med foten ett ledband eller så. Ska höra med henne senare vad som har hänt. Hon åkte in till Astrid Lindgres för att röntga.


Min middag.

Kommentarer

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0