Svaren.

Här kommer svaren i frågestunden, får se om jag orkar svara på alla idag.

Postat av: jossan

hur mår du ? haha,
har du ngt djur? ;o
hur länge har du spelat innebandy?
älskar dig <3


För tillfallet mår jag toppen verkligen! Men det går väl lite upp & ner för mig.
Nej men jag har haft en katt och tre fiskar.
Sedan i början av femman, alltså snart 2 år. :)
Älskar dig också.


Postat av: anonym

har du komplex för din kropp?
hur mycket väger du?
hur lång är du?
har du bra självförtroende?
trivs du med dig själv?


Dom flesta tjejer har nog det, inklusive jag.
Helt ärligt så vet jag inte, men om jag skulle gissa så är det nog runt 45-50 kg eller liknande.
Längden har jag inte heller någon aning, men en gissning är 165-170 cm ?
Bra kan jag inte säja att jag har. Är väldigt osäker med mig själv efter det som hr hänt den senaste tiden.
Jag har lärt mig trivas med mig själv. Förut var jag otroligt missnöjd med min kropp och utseende, men jag visste att jag inte kunde ändra på det, och lärde mig leva med mina komplex.


Postat av: elsa

hejj! haha, vilken är din favvofärg xD
vill du kanske gå på grönan nån gång, jag har guldkort så det är bara att säga till =)
Puss <3333

Hejsan. Gult & rosa.
Självklart,
pussar.


Postat av:

1. Vem är din bästakompis?
2. Hur får du ditt hår så oslitet (för på bilderna ser det oslitet ut) ?
3. Vad använder du för smink?
4. Vad använder du för ansiktsrengöring?
5. Vad har du gått på för sporter? :p

Din blogg äger :)

1. Jag har int direkt en bästakompis, utan flera vänner som står mig väligt nära.
2. Jag plattar, fönar och tvättar håret varje dag ju. Men jag använder hår inpackning 2-3 ggr / v och värmebeskyddande spray innan jag plattar & fönar. Det hjälper otroligt mycket.
3. Jag har ganska mycket som jag använder i olika perioder, men just nu är det: Solpuder, Isadora. Solpuder, MaxFactor. Mascara Maxfactor och cenceler.
4. Någon ansiktisrengöring från Nivea och Clerasils små pads.
5. Fotboll, Innebandy (dom två håller jag fortfarande på med). Sedan har jag gått på en form av streetdans, balett, truppgymnastik, hockey och spelat tennis (tror det var allt).
Tack så mycket :)


Postat av: sofia

Följer du någon tvserie?
Vad ska du göra i sommar?
Hehe har hjärnstopp :p
iloveyou (A)


Mest OTH och Gray's Anatomy, men jag brukar kolla på det mesta.
Bada, sola, käka glass. Sedan ska jag utomlands, till landet, fotbollscup, segla och bara chilla galet helt enkelt.
Älskar dig gumman :)


Postat av:

kan inte du lägga ut frågorna och svaren i bloggen ?? :D

Här är dom :)


Postat av: batan

heeej della!
vi ska väl plugga spanska på tis ? :)
haha fett tråkig fråga!
hare bra ♥


Hejsan, jadå det ska vi hoppas jag :)
Tack det samma.


Postat av: Dotti

vad tkr du e roligast fotboll elr bandy???
jag vet fett dålig fråga menmen :P
ily <3333


Jag tycker nog båda är lika roliga.
ily gumman.


Postat av:

vilka sporter har du gått på? vad anväder du för skonhets produkter? vilka bloggar läser du? har du guldkort? gillar du grönan? gillar du liseberg? bråkar du ofta med dina vänner? kan du ordna en tävling någon gång i bloggen?

Läs högre upp.
Otroligt mycket, hud lotion från apoteket, hårinpackning från ?, aniktisrengöring högre upp, det är så mycket olika. och det där var bara en bråkdel av allt jag använder dagligen!
Jag läser många, men mest Linnéa , Sofia , Michelle och Emelie.
Japp det har jag.
Det är mitt andra hem.
Har aldrig vart där, men kan tänka mig att jag älskar det.
Hur ofta är ofta? Men jag kan säja att jag tycker själv att jag bråkar med mina vänner ganska ofta. Men dom flesta i min ålder gör nog det.
Jag har precis ordnat en tävling.


Postat av:

vilka anser du som din ''bästavänner'' ? vem är din idol? vem är din absolut bästa vän om du bara får välja en? är du nöjd med ditt liv? vad använder du för mascara/faundaiton? vad ska du göra i sommar ?

Jag har väldigt många som jag anser som bästavänner. Och dom kan variera.
Mina idoler är E.M.D.
Det är ett otroligt svårt val.
Jag försöker vara det.
En mascara från Maxfactor. Foundation använder jag inte, bara solpuder.
Kolla upp så får du se.


Postat av:

hur många killar har du vart tillsammans med`? hur många har du vart kär i på riktigt? hur gammal va du första gången du strulade? är du oskuld? vilken bh-storlek hr du? vilken storlek har du i kläder`?

Jag har vart tillsammans med jätte många killar.
Två.
Då gick jag i ettan faktiskt och vi gjorde det med tunga och allt.
Ja det är jag.
70b, vad det nu ska vara bra till.
34 i byxor och XS eller S.


Postat av:

kan du lotta ut en bloggdesign ngn gång? vilka länder har du vart i? är du hel svensk? vilken skola går du i? vilka teve program följer du? vilken film är din favorit film? vad lyssnar du på för musik?

Det får vi se hur det blir. Men det kommer säkert hända någon gång.
Sverige (haha), Finland x3, Norge, Danmark, Tyskland x2, Österrike x3, Italien, Polen, Grekland x? (hade båt där) Frankrike, Tjeckien. Ja, tror det var allt.
Nej. Halv Tjeck, kvarts fransk och kvarts tysk.
Kyrkskolan, men byter till Friberga i höst.
Står längre upp.
Otroligt svår fråga, eftersom jag gillar dom flesta filmer. Men mest är det skräck.
Svensk HipHop blir det oftast.

Så, glöm inte tävlingen också :D


Kommentarer
Postat av: t & l

whaat ? nej du har väl nt gått på hockey ? :O¨

och 70b har du väl nt eller jag vet nt hahah

2009-05-17 @ 19:01:15
Postat av: hösäck

haha, jo hon har visst gått på hockey :P, hon har mej som bevis x)

2009-05-17 @ 20:44:53

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0