Tisdag morgon!

Godmorgon bloggen, klockan är fem i åtta nu.

Ska snart till skolan börjar 8.20 så jag tar 8.09 bussen och ser om jag hinner vilket jag då tror att jag inte gör. Men vi har slöjd första timmen och hon är inte så nogrann med sånt.

Sen efter skolan ska jag till optikern i mörby och kolla mitt synfel. Ja, för er som inte visste det sså ser jag jätte dåligt på vänsteröga vilket gör att ibland ser jag knppt bollen när jag spelar innebandy.

Håller på att ladda in bilder från kameran, men det är typ 300 bilder och jag ska ha in en på bloggen, suck.

Dagens outfit:



Jeansleggings: Gina.
Nervikt svart linne: HM
Svart linne: MQ
Adidas: ?

Kommentarer
Postat av: luukkaaaaas

åååååå va söt ;O <3333333

2009-06-14 @ 13:47:23

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0