Bilder.

Klockan 00.17 i natt fick jag ett sms där det stod: "Hon har vaknat igen.". Det var det bästa jag någonsin hört. Jag älskar dig, Mimmi Holmlund och kommer alltid kämpa för dig, för oss.

Vid två stack alla tjejer ut och busplingade. Vid ett hus så gömde vi oss bakom bilen och efter ett tag hade ingen kommit och öppnat, så då var jag och Ebba på väg och plinga en gång till. Men när vi står där på väg till dörren öppna den och det kommer ut någon. Hjärtinfarkt fick alla (?).

Men kvällen var lyckad, massa bilder finns också!


Della och Beata.

Alla utom mig.

Händer.

beata och Disa sötnosar.

Alla utom mig typ.

Oh damn, you're really hot.

Hipp Hipp kollade vi på.

Della & Beata.

Tårta som Sofia o Jossan hade gjort.

Carro.

Jossan.


Beata som springer.

Så här såg man ut klockan 2 på natten,

Carro, Ctina och Jossan.

Men nu orkar jag ite ladda upp mer bilder, men det finns fler, och dom kommer komma ut på facebook.


Sigrid vann tävlingen, titta in i hennes blogg.


Kommentarer
Postat av: emelie

Vadå, vad hade hänt med mimmi? =D <3

2009-05-23 @ 17:50:44
URL: http://mlihs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha andrea, på 6:de bilden. xD

2009-05-24 @ 00:17:20
URL: http://ctiinaa.blogg.se/

KOMMENTERA!
Kommentera gärna på, men tänk på det här innan du skriver något:
-Jag svarar inte på allt för personliga frågor.
-Kommentera och länka till din blogg så får du alltid ett svar tillbaka.
-Jag hjälper dig inte med design.
-Alla kommentarer som anses stötande eller kränkande mot mig eller mina vänner accepteras inte.
-Gillar du bloggen? Följ den med bloglovin.
-Det viktigaste, fortsätt gärna och läsa!


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din epost, bara jag som ser.

Din blogg.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0